Sukces e-sklepu w branży fashion i popularność wśród konsumentów to nie kwestia przypadku, lecz efekt konsekwentnych i świadomie zaplanowanych działań. Przykładem marki, która swoim rozwojem daje przykład innym na rynku,  a jej społeczność w social media przekracza już ponad 2 miliony użytkowników, jest DeeZee. Przeczytaj, jak z wykorzystaniem wygodnych i bezpiecznych płatności odroczonych PayPo, ten popularny e-sklep umacnia swoją pozycję wśród liderów polskiego e-commerce. 

Marka DeeZee postawiła na PayPo

Buty, odzież i akcesoria DeeZee to kombinacja światowych trendów fashion i dostępności cenowej, dzięki którym każda klientka marki może poczuć się jak na światowym wybiegu. 

Sklep, który działa na polskim rynku od 2005 r., od kilku lat notuje wyjątkowo znaczące wzrosty. 

Czas pandemii był dla tej marki kolejnym przełomowym momentem – tuż po zamknięciu galerii handlowych sklep zanotował aż trzykrotny wzrost sprzedaży obuwia. To właśnie ten okres, marka DeeZee wykorzystała do umocnienia swojej pozycji na rynku online. 

Pod koniec 2020 roku, DeeZee m.in. powiększył swój asortyment o kolekcje odzieżowe oraz z sukcesem udostępnił klientom płatności odroczone PayPo, które w efekcie przyniosły e-sklepowi wzrost wartości zamówienia o 30% w stosunku do innych metod płatności.

Jak działają płatności PayPo?

Płatności odroczone PayPo dają klientom możliwość wydłużenia terminu płatności o 30 dni od momentu zakupu – bez dodatkowych kosztów

W efekcie, klienci swoje zakupy robią chętniej i częściej, pozwalając sobie np. na większe zakupy podczas sezonowych wyprzedaży lub decydując się na produkty z segmentu premium, na które wcześniej nie mogli sobie pozwolić. 

Przy zmieniających się trendach zakupowych Polaków, opcja płatności odroczonej to dodatkowy komfort dla klienta, który zamawiając online, może spokojnie sprawdzić towar w domu, nie zamrażając swoich środków. 

Sam proces płatności jest niezwykle prosty i intuicyjny – klient podczas finalizowania zamówienia, wybiera PayPo. Jeśli płaci po raz pierwszy, to  podaje swoje podstawowe dane a decyzję o odroczeniu płatności otrzymuje zaledwie w kilka sekund. Każde kolejne zakupy z PayPo potwierdza szybko i wygodnie wyłącznie kodem sms. 

To właśnie takie korzyści sprawiają, że już ponad 500 000 Klientów regularnie na kolejne zakupy wybiera sklep, w którym może zapłacić właśnie w ten sposób. 

A jak płatności odroczone PayPo wpływają na rozwój e-sklepu? 

Klienci DeeZee kupują z PayPo więcej

Udostępnienie klientom płatności odroczonych, to szansa dla sklepu na optymalizację konwersji sprzedaży i uatrakcyjnienie swojej oferty w oczach kupujących. Osiąganie błyskawicznych wyników takich jak wzrost wartości zamówienia o 20-40% czy zmniejszenie ilości porzuconych koszyków o 15-20% jest możliwe przy odpowiednim wykorzystaniu płatności PayPo w komunikacji marki z klientem, tak jak zrobiło to DeeZee. 

Udostępniliśmy klientkom DeeZee płatności odroczone PayPo w ramach działań ułatwiającym im wygodne i szybkie zakupy. Bardzo szybko przekonaliśmy się, że był to strzał w dziesiątkę – klientki opłacające zakupy w DeeZee przy pomocy PayPo, chętnie decydują się na zakup produktów z nowych kolekcji oraz ciekawie przygotowanych ofert promocyjnych. W efekcie, w ciągu 6 miesięcy od wdrożenia, zaobserwowaliśmy wzrost średniej wartości zamówienia z PayPo aż o 30% mówi Maciej Marchwicki, członek zarządu DeeZee

Tak dobre wyniki, to m.in. efekt odpowiednio przygotowanej komunikacji launchowej w social media oraz informacji w strategicznie ulokowanych miejscach na stronie internetowej DeeZee – m.in na karcie produktu.

baner PayPo na karcie produktu zachęca klientki do większych zakupów

Przykład: baner PayPo na karcie produktu zachęca klientki do większych zakupów

Baner, który wykorzystał sklep DeeZee, to jeden z najbardziej skutecznych elementów w wykorzystaniu komunikacji płatności odroczonych w sklepie. Odpowiednie Call to Action w okolicach przycisku ‘Dodaj do koszyka’ buduje u klienta świadomość dodatkowej wartości z zakupów w sklepie i przekonuje niezdecydowanych do finalizacji zamówienia. 

Konsekwentna komunikacja skutkuje w DeeZee nie tylko zwiększeniem wartości zamówienia lecz również samym zwiększeniem ilości transakcji z PayPo. W ciągu 6 miesięcy od wdrożenia, sklep odnotował prawie 2,5 razy więcej zamówień opłaconych w ten sposób. Dodatkowo, obecnie już prawie 10% wszystkich transakcji w sklepie jest realizowanych za pośrednictwem tej metody płatności. 

Oznacza to, że na zakupy z PayPo w sklepie DeeZee decyduje się już co dziesiąta klientka, co potwierdza, jak niezwykłą popularnością wśród internautów cieszy się ta metoda płatności.

Usługa dla nowych klientów. Szczegóły w Regulaminie usługi “Zapłać za 30 dni” na paypo.pl

Źródło zdjęcia głównego: unsplash.com