PayPo Squares

Aplikacja PayPo

4.9

+100k pobrań

Sprawdź
Logo partnera

C&A — sklep internetowy

Kupuj ubrania dla całej Rodziny. Zamów, sprawdź produkty w domu, zapłać później z PayPo.

Idź na zakupy

Sprawdź popularne kategorie produktów w sklepie C&A

Jak działa płatność PayPo w sklepie C&A?

  1. 1

    KROK 1

    Dodaj produkty do koszyka i w podsumowaniu zamówienia wybierz formę płatności PayPo

  2. 2

    KROK 2

    Jeśli nie masz jeszcze konta w PayPo, podajesz swoje dane. Kolejne zakupy potwierdzasz jedynie kodem SMS lub jednym kliknięciem w aplikacji mobilnej.

  3. 3

    KROK 3

    PayPo w Twoim imieniu opłaca zakupy internetowe w sklepie C&A, a Ty otrzymujesz swoje zamówienie.

  4. 4

    KROK 4

    Sprawdzasz zakupy w domu, a na spłatę należności dla PayPo regulujesz później. Pamiętaj, że płacisz tylko za te produkty, które zatrzymasz.

C&A — sklep internetowy - więcej informacji

Sklep internetowy C&A to miejsce, w którym w łatwy sposób i na dogodnych dla siebie warunkach zrobisz zakupy modowe dla całej rodziny. Marka od lat ubiera Polaków i Polki oraz ich dzieci w wygodną, estetyczną, a jednocześnie korzystną cenowo i dopracowaną pod kątem użytkowym odzież. W związku z tym jej asortyment jest ceniony przez klientów w różnym wieku i o różnych preferowanych stylach.

Asortyment sklepu internetowego C&A

Na asortyment sklepu internetowego C&A składają się ubrania w różnych rozmiarach, o różnych krojach i dla osób każdej płci. Sklep oferuje odzież dla dzieci, nastolatków i dorosłych — w tym seniorów. Dzięki temu cała rodzina może ubierać się w jednym miejscu, a jednocześnie każdy jej członek będzie wyglądać stylowo i zgodnie z własnymi preferencjami. Jakie produkty są dostępne w sklepie C&A?

Przegląd dostępnych kategorii produktów

W C&A znajdziesz między innymi produkty z następujących kategorii: odzież damska — kurtki, płaszcze, sukienki, spódnice, swetry, bluzki i wiele innych, odzież męska — koszulki polówki, koszule, jeansy, marynarki, kurtki, garnitury i inne, odzież dziecięca — ubrania dla chłopców i dziewczynek, odzież dla noworodków i niemowląt — rozmiary od 50 do 98.

Poszczególne produkty są dokładnie opisane na stronie internetowej sklepu — można tam znaleźć informacje o wymiarach czy użytych tkaninach. Dzięki temu kupując, masz pełną świadomość produktu i wiesz, jak dbać o kondycję ubrań, aby dobrze wyglądały i na lata zachowały swój pierwotny kształt i kolor.

Wyjątkowe kolekcje dostępne tylko w sklepie internetowym C&A

W sklepie internetowym C&A znajdziesz wyjątkowe kolekcje, które nie są dostępne w sklepach stacjonarnych. Kupując online, zyskujesz więc dostęp do znacznie większej liczby produktów niż podczas zakupów stacjonarnych. W związku z tym możesz się cieszyć większym wyborem. Ponadto masz możliwość wyboru dogodnej formy płatności w C&A (PayPo, PayU itp.) i zamówienia dostawy pod wskazany adres. Możesz robić zakupy dokładnie wtedy, kiedy chcesz — bez przejmowania się kolejkami czy godzinami otwarcia sklepu.

Zakupy w sklepie internetowym C&A

Kupując w sklepie internetowym C&A, zyskujesz dostęp do przejrzystej strony. Dzięki temu możesz swobodnie przejrzeć i przefiltrować poszczególne kategorie produktów, by znaleźć ubranie w interesujących Cię rozmiarze, kolorze i cenie.

Jak złożyć zamówienie?

Złożenie zamówienia w sklepie internetowym C&A jest bardzo łatwą czynnością. Wystarczy wybrać ubrania, które Cię interesują, zaznaczyć rozmiar, którego potrzebujesz, a następnie dodać artykuł do koszyka. W trakcie zakupów warto zajrzeć do zakładki, w której znajdują się produkty z wyprzedaży. Znajdziesz tam odzież w wyjątkowo atrakcyjnych cenach. Po uzupełnieniu koszyka możesz przejść do finalizacji zamówienia, czyli wyboru dogodnej metody płatności oraz sposobu dostawy.

Metody płatności i dostawy w C&A

Jakie metody płatności są dostępne w C&A? PayPo (kupujesz od razu, a płacisz za 30 dni), BLIK, karta płatnicza oraz PayPal. Dzięki szerokiemu wyborowi opcji możesz się zdecydować na tę, która będzie dla Ciebie w danej sytuacji najkorzystniejsza.

Jeśli chodzi o sposoby dostawy w sklepie internetowym C&A, możesz skorzystać z takich opcji jak osobisty odbiór w sklepie, wysyłka przez InPost, Pocztę Polską lub kuriera GLS.

Polityka zwrotów i reklamacji

Czy możesz skorzystać z opcji zwrotu lub reklamacji w sklepie C&A? PayPo C&A i każda inna dostępna metoda płatności na stronie sklepu daje możliwość skorzystania z konsumenckiego prawa do zwrotu lub reklamacji.

Jak zwrócić produkt?

Na stronie sklepu internetowego C&A znajdziesz szczegółowe informacje na temat procesu zwrotu produktów. Możesz dokonać zawrotu za darmo, korzystając z takich opcji jak zwrot poprzez GLS czy InPost. Wystarczy wydrukować odpowiednią etykietę i uzupełnić formularz zwrotu na stronie.

Proces reklamacji

Jeśli zamówiony przez Ciebie produkt ma wady lub cechy niezgodne z deklarowanymi, możesz dokonać jego reklamacji. W tym celu należy odesłać produkt do sklepu za pomocą Poczty Polskiej, kuriera GLS lub firmy kurierskiej InPost. Aby dokonać reklamacji, zapakuj produkt, opisz sytuację (uwzględnij wady produktu), wskaż, czy interesuje Cię zwrot środków lub ich części, wymiana, czy naprawienie produktu. Po rozpatrzeniu reklamacji od działu obsługi klienta otrzymasz propozycję rozwiązania sprawy.

 

Historia sklepu C&A

Co ciekawe, początki historii sklepu C&A sięgają XVII wieku, kiedy przodkowie założycieli marki rozpoczęli działalność polegającą na obwoźnej sprzedaży lnu w Niemczech. Nieco później, w XIX wieku, Clemens i August (to od ich inicjałów pochodzi nazwa C&A) rozpoczęli działalność w branży modowej na szeroką skalę. Powstała wówczas fabryka tkanin lnianych i bawełnianych. Początkowo zajmowali się handlem obwoźnym, ale w końcu, w 1860 roku, przyszedł czas na otworzenie pierwszego sklepu stacjonarnego. W 1881 roku otwarto kolejny sklep, a jeszcze następny w 1896 roku. Przedsiębiorstwo było przekazywane z pokolenia na pokolenie, a kolejni członkowie rodziny inwestowali energię i środki w jego dalszy rozwój. W efekcie sklepy C&A działają obecnie w 20 krajach Europy, a także w obu Amerykach i Azji.

Usługa "Zapłać za 30 dni" jest dostępna dla nowych klientów PayPo. Szczegóły w Regulaminie usługi “Zapłać za 30 dni” dostępnym na www.paypo.pl. Klienci PayPo po spłaceniu jednej transakcji w całości, zaczynają korzystać z usług, które umożliwiają spłatę zamówienia w ciągu 30 dni lub w ratach. Więcej na www.paypo.pl