W sprzedaży dostępna jest już najnowsza książka, poświęcona sprzedaży online w branży modowej i kosmetycznej. Znaleźć w niej można szereg porad i wskazówek dotyczących prowadzenia sklepu internetowego, wypowiedzi wielu ciekawych ekspertów z branży, a także kilka informacji o płatnościach odroczonych od PayPo. To pozycja obowiązkowa dla każdego, kto chce działać w e-commerce. Sprawdźcie poniżej, dlaczego warto ją przeczytać.
Spis treści
“Piękny e-commerce” – czego dowiesz się z książki?
Książka “Piękny e-commerce. Jak sprzedawać fashion i beauty w internecie?” to ponad 300 stron merytorycznej wiedzy dotyczącej sprzedaży w internecie. Przeczytać tam możecie o trendach i kierunkach, w których podąża e-commerce, a także o tym, jak będzie wyglądać branża w najbliższych latach. Dodatkowo znaleźć w niej można również wiele porad dotyczących prowadzenia sklepu online, nie tylko w branży fashion i beauty, oraz rozwijania sprzedaży.
Zagadnienia, które zostały w niej podjęte to m.in.
- planowanie strategii sklepu,
- wybór platformy sklepowej,
- zarządzanie sklepem internetowym,
- branding marki,
- ux design,
- analityka sklepu internetowego,
- płatności internetowe,
- wysyłka paczek,
- sprzedaż za granicę,
- aplikacja mobilna,
- nowoczesny marketing,
- sprzedaż na marketplace’ach,
- customer intelligence,
- marketing automation,
- neuromarketing.
A to nie wszystko, bo znajdziecie tam też podrozdział poświęcony płatnościom odroczonym, z którego dowiecie się jak ta forma płatności może wam pomóc w łatwy sposób zwiększyć sprzedaż.
Zainteresowani? Książkę kupić można tutaj https://pieknyecommerce.pl/. Na tej stronie znajdziecie też dokładny opis pozycji, spis treści, a także kilka ciekawych recenzji pochodzących od osób z branży.
Dla kogo jest to pozycja obowiązkowa?
Publikacja jest przede wszystkim świetnym źródłem wiedzy dla każdego, kto chciałby zacząć działać w branży e-commerce i planuje otworzyć własny sklep. Ale nie tylko początkujące osoby z branży znajdą tam coś dla siebie. Książka ta i zawarte tam wskazówki idealnie sprawdzą się także dla włascicieli średnich i mniejszych sklepów internetowych, którzy szukają sprawdzonych kierunków rozwoju. Inspiracje czerpać z niej mogą także specjaliści i managerowie ds. e-commerce, czy digital marketingowcy.
Dlaczego jeszcze warto sięgnąć właśnie po tę pozycję?
Największą wartością książki jest to, że została ona stworzona przez praktyków branży e-commerce, którzy na co dzień zajmują się handlem internetowym. Sama autorka – Kamila Gębik – od wielu lat związana jest z polskim e-commerce.
Dodatkowo książka wzbogacona jest o wypowiedzi aż 18 ekspertów z sektora fashion i beauty, którzy pracują w takich markach jak chociażby Apart, Yes biżuteria, Victoria’s Secret, Go Sport, Sephora, Unilever, czy Decathlon. Odpowiadają oni na wiele pytań związanych z ich doświadczeniem odnośnie prowadzenia sklepu internetowego, dzielą się swoimi spostrzeżeniami i obserwacjami dotyczącymi branży, a także radzą, co zrobić, aby osiągnąć sukces w polskim e-commerce.
Książkę kupisz tutaj https://pieknyecommerce.pl/.
Źródło zdjęcia głównego: materiały własne