Zrobiłeś właśnie swoje pierwsze zakupy z PayPo. Sam proces zamówienia przebiegł sprawnie i szybko, ale teraz zastanawiasz się, co właściwie dalej – jak spłacić zakupy, co zrobić jak zechcesz zwrócić produkt, czy coś się stanie, jeśli zapomnisz zapłacić w terminie? Na te pytania i kilka innych kwestii odpowiadamy poniżej.

Zakupy z PayPo – co warto wiedzieć na początku?

Skoro zrobiłeś już pierwsze zakupy z PayPo, to masz już pewnie konto w PayPo. Teraz czas na pobranie naszej aplikacji mobilnej. Dlaczego to takie istotne? Aplikacja PayPo oferuje wygodny dostęp do kluczowych informacji dotyczących Twoich zakupów. Po zalogowaniu będziesz mógł w szybki sposób sprawdzić szczegóły swoich bieżących wydatków oraz aktualną wysokość dostępnego limitu na kolejne zakupy. Dodatkowo, aplikacja umożliwia sprawne potwierdzanie realizowanych transakcji, zrobisz to jednym kliknięciem. Użytkownicy mają również możliwość monitorowania harmonogramu spłat, co ułatwia terminowe regulowanie płatności.

Warto także posiadać dostęp do naszego Panelu Klienta. Jeśli nie masz konta w PayPo, to sprawdź maile od nas i koniecznie je aktywuj.

Jak dokonać płatności za zakupy z PayPo?

Kupując z PayPo, masz aż 30 dni na zapłatę i to bez dodatkowych kosztów. Płatności do PayPo w tym czasie możesz dokonać na kilka sposobów.

Najwygodniejszym i najszybszym sposobem, jest spłata przez aplikację PayPo. W aplikacji, w zakładce “Wydatki” widzisz listę wszystkich swoich transakcji. Klikasz przycisk “Spłać”, który przenosi Cię do bramki płatniczej, gdzie wybierasz jedną z dostępnych metod płatności. 

Drugim jest płatność za pośrednictwem przelewu bankowego, dane znajdziesz w Panelu Klienta oraz otrzymasz je w mailu przypominającym o terminie płatności. Kolejnym sposobem jest zalogowanie się na swoje konto do Panelu Klienta i skorzystanie z dostępnych tam metod płatności. 

Jak dokonać płatności za zakupy z PayPo

Źródło: materiały własne

Do kiedy muszę spłacić transakcję?

Masz aż 30 dni na spłatę swojego zamówienia. Termin spłaty na bieżąco sprawdzisz w aplikacji PayPo. Dodatkowo znajdziesz tam informacje o wysokości należności i sposobach płatności. Pobierz aplikację, aby mieć szybki dostęp do informacji o wszystkich swoich wydatkach – dzięki temu nie przegapisz żadnej płatności i zawsze zdążysz na czas. O zbliżającym się terminie spłaty przypomnimy Ci też za pośrednictwem SMS i wiadomości e-mail – na 3 i 1 dzień przed upływem 30. dnia. Klienci PayPo, po spłaceniu jednej transakcji w całości w ciągu 30 dni, zaczynają korzystać z usług, które umożliwiają spłatę zamówienia w ratach (“Zapłać w ratach”, “SmartPlan”) lub w ciągu 30 dni.

Co zrobić, jeśli chce zwrócić zamówiony produkt?

Zawsze masz prawo do zwrotu produktów kupionych przez internet. Pamiętaj tylko, że zwrotu musisz dokonać zgodnie z Regulaminem i polityką zwrotów danego sklepu, więc zapoznaj się z tymi dokumentami, zanim to zrobisz. Jeśli zdecydujesz się na zwrot, to zaloguj się do swojego konta w Panelu Klienta i przy zamówieniu, które chcesz zwrócić, zaznacz, czy zwracasz jego całość, czy tylko część. Po potwierdzeniu przez sklep otrzymania Twojego zwrotu, anulujemy tę transakcję lub pomniejszymy ją o koszt zwracanych towarów, dzięki czemu zapłacisz tylko za towary, które zdecydujesz się sobie zostawić. 

Jeśli zdarzy się tak, że dokonałeś już płatności do PayPo, a pomimo to zwróciłeś produkt do sklepu, to nie martw się – zwrócimy Ci te środki na Twój rachunek bankowy. Możesz również wykorzystać nadpłatę do spłacenia należności za inne zakupy.  Dodatkowo bywa tak, że niektóre sklepy zwracają środki (przelew lub gotówkę) bezpośrednio do klienta, więc w takim przypadku należy spłacić transakcję w PayPo. 

Pamiętaj, aby zwrotu dokonać odpowiednio wcześnie, ponieważ sklep ma 14 dni na wprowadzenie zwrotu od daty przyjęcia towaru na magazyn. Jeśli z jakiegoś powodu nie odebrałeś zamówienia, należy poinformować sklep o rezygnacji i odstąpić od umowy – dopiero wtedy zwrot będzie uwzględniony.

Podsumowując

Jak widzisz, wszystkie najważniejsze informacje o swoich zakupach i płatnościach do PayPo znajdziesz w aplikacji mobilnej. Logując się tam, bez problemu sprawdzisz termin spłaty i sposoby zapłaty za zakupy do PayPo. Gdybyś miał jakieś dodatkowe pytania, to zawsze możesz liczyć na naszą pomoc i skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta. 

Usługa dla nowych klientów. Szczegóły w Regulaminie usługi “Zapłać za 30 dni” na paypo.pl

Źródło zdjęcia głównego: AdobeStock