W sprzedaży dostępna jest już najnowsza książka, poświęcona sprzedaży online w branży modowej i kosmetycznej. Znaleźć w niej można szereg porad i wskazówek dotyczących prowadzenia sklepu internetowego, wypowiedzi wielu ciekawych ekspertów z branży, a także kilka informacji o płatnościach odroczonych od PayPo. To pozycja obowiązkowa dla każdego, kto chce działać w e-commerce. Sprawdźcie poniżej, dlaczego warto ją przeczytać.

“Piękny e-commerce” – czego dowiesz się z książki?

Książka “Piękny e-commerce. Jak sprzedawać fashion i beauty w internecie?” to ponad 300 stron merytorycznej wiedzy dotyczącej sprzedaży w internecie. Przeczytać tam możecie o trendach i kierunkach, w których podąża e-commerce, a także o tym, jak będzie wyglądać branża w najbliższych latach. Dodatkowo znaleźć w niej można również  wiele porad dotyczących prowadzenia sklepu online, nie tylko w branży fashion i beauty, oraz rozwijania sprzedaży. 

Zagadnienia, które zostały w niej podjęte to m.in. 

  • planowanie strategii sklepu,
  • wybór platformy sklepowej, 
  • zarządzanie sklepem internetowym,
  • branding marki,
  • ux design, 
  • analityka sklepu internetowego, 
  • płatności internetowe, 
  • wysyłka paczek,
  • sprzedaż za granicę, 
  • aplikacja mobilna,
  • nowoczesny marketing,
  • sprzedaż na marketplace’ach,
  • customer intelligence, 
  • marketing automation,
  • neuromarketing.

A to nie wszystko, bo znajdziecie tam też podrozdział poświęcony płatnościom odroczonym, z którego dowiecie się jak ta forma płatności może wam pomóc w łatwy sposób zwiększyć sprzedaż. 

Zainteresowani? Książkę kupić można tutaj https://pieknyecommerce.pl/. Na tej stronie znajdziecie też dokładny opis pozycji, spis treści, a także kilka ciekawych recenzji pochodzących od osób z branży. 

Dla kogo jest to pozycja obowiązkowa?

Publikacja jest przede wszystkim świetnym źródłem wiedzy dla każdego, kto chciałby zacząć działać w branży e-commerce i planuje otworzyć własny sklep. Ale nie tylko początkujące osoby z branży znajdą tam coś dla siebie. Książka ta i zawarte tam wskazówki idealnie sprawdzą się także dla włascicieli średnich i mniejszych sklepów internetowych, którzy szukają sprawdzonych kierunków rozwoju. Inspiracje czerpać z niej mogą także specjaliści i managerowie ds. e-commerce, czy digital marketingowcy.  

Dlaczego jeszcze warto sięgnąć właśnie po tę pozycję?

Największą wartością książki jest to, że została ona stworzona przez praktyków branży e-commerce, którzy na co dzień zajmują się handlem internetowym. Sama autorka – Kamila Gębik – od wielu lat związana jest z polskim e-commerce. 

Dodatkowo książka wzbogacona jest o wypowiedzi aż 18 ekspertów z sektora fashion i beauty, którzy pracują w takich markach jak chociażby Apart, Yes biżuteria, Victoria’s Secret, Go Sport, Sephora, Unilever, czy Decathlon. Odpowiadają oni na wiele pytań związanych z ich doświadczeniem odnośnie prowadzenia sklepu internetowego, dzielą się swoimi spostrzeżeniami i obserwacjami dotyczącymi branży, a także radzą, co zrobić, aby osiągnąć sukces w polskim e-commerce. 

Książkę kupisz tutaj https://pieknyecommerce.pl/.

Źródło zdjęcia głównego: materiały własne